Smallgroup

training

Athletic Fitness

Voor sporters die resultaat willen 

Smallgroup training!

N

Inclusief huiswerk programma

N

Minimaal 6 trainingen

N

Maximaal 4 personen tegelijk

N

Wordt sneller en sterker

Of bel 06 – 11335708

Waarom stil zitten… Wanneer jij sneller en behendiger kan worden?

Zit jouw doelstelling hier tussen? Reageer dan snel

Looptechniek

Heb jij altijd al willen leren lopen zoals de profvoetballers en top atleten?
In het offseason programma leer jij alle ins en outs van een ervaren  sprintcoach. Hierdoor maak jij het verschil komend seizoen!

Snelheid verbeteren

Snelheid train je door specifiek op snelheid te trainen, net als dat je niet beter kan worden in bal beheersing zonder bal. Geen eindeloos loopladder werk, maar specifieke snelheidstrainingen maken voor jou het verschil!

Behendigheid

Wanneer snelheid wordt gecombineerd met reageren op impulsen van andere spelers, is dit behendigheid. Jou lichaam leert als een professional te bewegen daardoor passeer jij alle verdedigers komend seizoen.

Waarom Smallgroup training

In de offseason heb jij even pauze van wedstrijden en teamtrainingen. Dit is een prima periode om juist extra te werken aan fysieke eigenschappen waar mee jij het komende seizoen het verschil gaat maken! Wacht niet langer en zorg dat jij elke tussensprint wint en en keer op keer als eerste de bal hebt.

De trainingen 

I

Flexibele tijden

Train op momenten die jou uitkomen

I

Alle aandacht die nodig is

In de kleine groepen kom je nooit aandacht te kort

I

Betaalbaar

Trainen met maximale aandacht vanaf €20 per training

Om tot een blijvend resultaat te komen is het minimale aantal trainingen 6, met elke week één uur. Looptechniek en behendigheid zijn complex en herhaling is de sleutel tot een blijvend resultaat, daarom is 12 trainingen aan te raden.

De voordelen op een rijtje

R

Sterker en Sneller

Door specifiek te trainen op kracht en snelheid, kan jij al na zes  trainingen merken dat je vooruit gaat, jij wordt sterker en sneller. 

R

Specialist

Looptechniek training is een specialisme, train dat dus met een specialist
R

Maximale aandacht

Door in een klein groepje van 2 tot 4 personen te trainen heeft de trainer altijd maximale aandacht voor jou. 

R

Herhaling

Herhalen is belangrijk, met minimaal 6 trainingen in 6 weken kan jij zorgen voor blijvend resultaat.

Hoe gaan we te werk?

Athletic Fitness Performance is opgericht om het verschil te maken voor sporters. Met deze performance trainingen wordt het toegankelijker gemaakt om van dezelfde kennis gebruik te maken als professionals. Jij komt hierdoor weer een stap dichterbij jou doel om jezelf te verbeteren.
Samen werken wij volgens een stappen plan om specifiek te verbeteren waar jij behoefte aan hebt.

1. Kennismaking en probleem onderzoek.

- Persoonlijk gesprek om kennis te maken
- Probleem analyse waar het verschil voor jou gemaakt kan worden.
- Voorlopig actieplan opstellen

2. Nul meting

- Loop / beweeg analyse met video
- Indien wenselijk snelheid test met tijd
(start, vliegend en 10-20-10 test)
- Tomastest / heup mobiliteit scan
- Indien van toepassing kracht/sprongkracht test

3. Training gericht op het verbeteren van het probleem

Trainingen worden gestructureerd aan de hand van de kennismaking en nul meting. Daar waar het snelste verschil gemaakt kan worden trainen we eerst op. Terugkerend zijn altijd de fundamentele aspecten zoals;
- Looptechniek verbetering
- Voetspanning en stabiliteit
- Rompspanning en stabiliteit
- Explosief werk om te leren maximaal te gaan.
- Coördinatie training

4. Huiswerk opdrachten om het proces te versnellen.

Een of twee uur per week trainen is niet genoeg om op korte en lange termijn blijvend resultaat te genereren. Een groot deel van de training kan ook thuis gedaan worden, hier maken wij gebruik van. Veel meer dan een springtouw en lantaarnpalen of hoedjes is vaak niet nodig om effectief te trainen. Dan kan jij bij de Athletic Fitness sessie de puntjes op de i zetten.

5. (Eind) evaluatie

Na de afgesproken traject duur kijken wij samen of de progressie naar wens is en of een vervolg nodig is. Om vooruitgang te meten wordt een nieuwe meting met dezelfde testen als de nul meting gedaan. Dan kan jij echt zien of je sneller bent geworden, je looptechniek verbeterd is, of dat je stabieler of sterker bent geworden. Allemaal belangrijke factoren die jij nodig hebt om in jou sport te excelleren.

Tijden in overleg

Trainingen op tijdstippen die jou uitkomen. Altijd een trainingsprogramma dat op jou wensen afgestemd is.

Meetbare resultaten

Door jarenlange ervaring in het coachen van atleten die veel snelheid nodig hebben, is succes gegarandeerd.

Aandacht

train personal 1-op-1 of smallgroup met 2 tot 4 personen tegelijkertijd. In alle gevallen krijg jij de aandacht die nodig is. 

Vanuit een goede fundering kan jij maximaal presteren, daar maakt Athletic Fitness het verschil

bezoek mij

Karspeldreef 500, Amsterdam

Athletic Fitness